< Zpět

Welcome to the Maxwell International Client Zone.

Our goal is to transform your business.
We are passionate about helping companies to achieve their vision and goals in order to build cutting edge competence

< Zpět

This page provides internal tools and support for employees of Maxwell International.

Your username and password is required
to access these resources.

Strategický Account Management

Procentní podíl výnosů podle typu zákazníka

   

Strategický Account Management (také známý jako KAM) je systematický vývoj a péče o zákazníky, kteří jsou strategicky důležití pro růst a prosperitu organizace.

Key account management (KAM) není izolovaný obchodní proces. Jedná se o integrační prvek obchodní strategie.

Procentní podíl výnosů podle typu zákazníka

Řízení klíčových zákazníků vyžaduje špičkové standardy profesionality, protože vysoké nároky současného obchodního světa a tvrdší konkurence jim dávají mnohem širší spektrum možností než v minulosti.

Vaši klíčoví zákazníci očekávají, že se o ně budete starat nejlépe, jak je to možné – co se týče rychlosti, kvality a relevance jejich požadavků – a nejlépe, pokud jde o to, jak dodavatelé řídí jejich požadavky k jejich prospěchu.

3 hlavní cíle pro zavedení přístupu KAM (Key Account Managementu) ve firmě:

Image

  • Vytvoření dodatečných nebo pravidelně navyšujících se výnosů za nižší cenu
  • Vytvoření silnějších vztahů ke zvýšení schopnosti ovlivňovat budoucí rozhodnutí
  • Aby klíčoví zákazníci vnímali, že dodáváte „přidanou hodnotu“ než jen pouhé řešení

Stejně jako zákazníci, kteří většinou zkoumají své klíčové dovednosti a aktivity, a zaměřují se na to, co by měli dělat prostřednictvím vlastních sil a co by měli zadávat externě; očekávají, že jejich dodavatelé udělají totéž. Pokud dodavatel tvrdí, že se správně stará o své klíčové zákazníky, očekávají zákazníci, že tak skutečně učiní.

   

Kroky k přístupu KAM:

  • Identifikace
  • Výzkum
  • Plánování
  • Provedení

Jak vám Maxwell může pomoci s vaší zodpovědností pro řízení strategických klientů:

  • Upřesnit strategii s vrcholovým managementem
  • Vytvořit pevnou strategii pro komunikaci
  • Definovat klíčová kritéria výběru klíčových zákazníků, klíčové metriky a ukazatele KPI
  • Definovat mezery v talent managementu a kompetence potřebné pro implementaci strategie
  • Vytvořit model pracovní kompetence a audit talentů
  • Školení v poradenském prodeji, prodeji založeném na hodnotách, key account managementu a strategický plán
  • Mentoring a business koučování vedoucích pracovníků
  • Rozvoj výkonného týmu
Hledáte inovativní přístup k řízení klíčových zákazníků?

Pokud chcete, aby vaše strategické řízení klíčových zákazníků bylo úspěšné, naplánujte si setkání s našimi odborníky na Account Management. Pro více informací nás kontaktujte

Zůstaňme v kontaktu

Maxwell International s.r.o.
Korunní 2569/108
101 00 Praha
Česká Republika

Následuj nás