< Zpět

Welcome to the Maxwell International Client Zone.

Our goal is to transform your business.
We are passionate about helping companies to achieve their vision and goals in order to build cutting edge competence

< Zpět

This page provides internal tools and support for employees of Maxwell International.

Your username and password is required
to access these resources.

Řízení a zvládání konfliktů

Image

My všichni zažíváme konflikty

Konflikt je přirozený a nevyhnutelný aspekt společenského života a jako lidé se s ním setkáváme na mnoha různých úrovních. Konflikt také může vytvářet rizika pro zaměstnance, která překračují normu, a vyžadují dodatečné dovednosti k uklidnění situace nebo uspokojení potřeb lidí. Rozvíjení těchto dovedností může zaměstnancům poskytnout důvěru potřebnou při řešení obtížných situací nebo poskytovat podporu pozitivního chování.

Řízení konfliktů je založeno na principu, že ne všechny konflikty musí být nutně vyřešeny, ale znalost toho, jak řídit konflikty, může snížit pravděpodobnost neproduktivní eskalace.

Řízení konfliktů je založeno na principu, že ne všechny konflikty musí být nutně vyřešeny, ale znalost toho, jak řídit konflikty, může snížit pravděpodobnost neproduktivní eskalace.

Image

Hádáme se s našimi partnery, nesouhlasíme s našimi přáteli a někdy dokonce máme roztržky s jinými lidmi na hokeji nebo fotbalovém utkání. A nejen to. Vzpomeňme si třeba na ostře sledovaný zápas finále mistrovství světa v roce 2006, který se velmi výrazně vepsal do dějin světového fotbalu.

Zápas mezi Itálií a Francií došel za stavu 1:1 až do prodloužení, v němž Zinédine Zidane neudržel nervy na uzdě a hlavou srazil Marca Materazziho. Jeden z nejlepších fotbalistů historie byl vyloučen a výrazně tak chyběl svému týmu v následných pokutových kopech. Ty vyhrála Itálie 5:3 a získala titul.

„Reagoval jsem velmi špatně a chtěl bych se za to omluvit,“ kál se ihned po zápase Zidane. „Někdy prostě musíme přijmout fakt, že jsme se chovali způsobem, který byl mimo náš charakter a později je nám to líto, protože je pro nás obtížné sladit naše chování a naše hodnoty.

Tréninkové cíle

  • Identifikovat různé přístupy, které lze použít k řešení konfliktů
  • Naučit se nové strategie pro konstruktivní řešení neshod a nedorozumění
  • Rozpoznat, jak se lidé chovají odlišně pod tlakem a při stresu
  • Model Thomas-Kilmann (TKI) pro řešení konfliktů
  • Identifikovat management emocí jako dovednost emoční inteligence
  • Zjistit, kdy a jak je vhodné přizpůsobit styl komunikace, aby se předešlo konfliktu
  • Rozvíjet dovednosti, důvěru a schopnost řídit a řešit konflikty
  • Praktické příklady pro osvojení dovednosti

Image

Stále hledáte trénink Řízení a zvládání konfliktů?

Můžeme přizpůsobit školení pro Řízení a zvládání konfliktů tak, aby vyhovovalo vašim potřebám. Kontaktujte nás již dnes, abyste si zajistili tento neocenitelný kurz pro vaši firmu, nebo si vyžádejte obsah přímo přizpůsobený vaší aktuální situaci a požadavkům.

Image

Contact Us

Čas od času nabízíme toto téma jako otevřený kurz, který umožňuje, aby se účastnil pouze jeden či více účastníků. Pro více informací nás kontaktujte na


Zůstaňme v kontaktu

Maxwell International s.r.o.
Jablonského 640/2, 170 00
Praha 7 – Holešovice
Česká Republika

Následuj nás