< Zpět

Welcome to the Maxwell International Client Zone.

Our goal is to transform your business.
We are passionate about helping companies to achieve their vision and goals in order to build cutting edge competence

< Zpět

This page provides internal tools and support for employees of Maxwell International.

Your username and password is required
to access these resources.

Excelence v zákaznickém přístupu

Zákazník na prvním místě

Vaše společnost je tak přátelská a zákaznicky orientovaná jako váš nejvíce nepřátelský zaměstnanec!

Image
Jak důležitá je zákaznická orientace pro výkon a výsledky firmy?

Zákazníci jsou pro přežití většiny organizací rozhodující. Úspěch vaší společnosti závisí na způsobu, jakým předvídáte přání a potřeby svých zákazníků. Aby jakákoliv společnost mohla být úspěšná, musí se neustále měnit a přizpůsobovat se stále se měnícím potřebám a přáním svých klientů. Pokud tak neučiní, ztratí vůči konkurenci, která je v tomto ohledu lepší. Pouhá orientace či zaměření na zákazníky již dnes nestačí. Pozice zákazníků je silnější, než kdykoliv dříve.  Je nutno se koncentrovat na excelenci v zákaznickém přístupu.


Excelence v zákaznickém servisu je charakteristickým znakem úspěchu v odvětví služeb a mezi výrobci produktů, které vyžadují spolehlivé služby. Ale co přesně je vynikající služba?


Je to schopnost splnit to, co slibujete. Nejdříve ale musíte určit, co můžete slíbit. Ve společnosti Maxwell International vycházíme z deset let trvajícího výzkumu kvality služeb, na základě jehož jsme vytvořili „Customer service excellence“ model. Vyváženým vnímáním hodnoty konkrétní služby zákazníkem a potřebou zákazníka pro tuto službu poskytuje tento model zákaznického přístupu brilantní pohled na očekávání zákazníků a poskytování služeb.


Zákaznický servis může být jedním z nejnáročnějších úkolů, které jste kdy měli … ale má potenciál udělat z vaší firmy Superstar!


Dovolte nám, abychom vám pomohli dostat se z průměrných poskytovatelů služeb na výjimečné profesionály.

Image

Prvních pět základních dovedností pro profesionální konzultanty v oblasti služeb zákazníkům jsou:

  • Efektivní komunikace
  • Přístup k poskytování služeb zákazníkům
  • Budování vztahů
  • Znalost produktu
  • Dovednosti při řešení problémů


Lidé, kteří komunikují přímo se zákazníkem, musí mít dovednosti a myšlení k tomu, aby splňovaly a potažmo lépe, překračovaly očekávání zákazníka.

Tréninkové cíle

  • Osvojení si důvěryhodného a důsledného přístupu, který zajistí skvělé služby
  • Pochopení hodnoty zákazníka
  • Budování „Customer Experience“
  • Naučte se efektivně přivítat zákazníka
  • Uvědomit si důležitost odpovědnosti za zákazníkovi zkušenosti
  • Osvojení si metod jednání s náročnými zákazníky; identifikace toho, co způsobuje konflikt a jejich předcházení
  • Vědět, jak ukončit interakci se zákazníkem tak, aby zákazník cítil, že je ve správných rukou
  • Zvolit a aplikovat techniky, které vytvářejí loajalitu zákazníků a překonávají jejich očekávání

Náš praktický trénink „Excelence v zákaznickém přístupu“ poskytuje pokročilé tipy a nástroje jak přistupovat k zákaznickým službám tak, abyste se stali skutečnou SuperStar a vybudovali si konkurenční výhodu před vaší konkurencí.


Zjistěte, jak zlepšit přístupy k zákazníkům, které vytvářejí první pozitivní dojmy; jak pracovat s očekáváním zákazníků a budovat věrnost zákazníků.


Dosáhněte excelence v zákaznickém přístupu s řešeními, které odpovídají vašim potřebám.

Image

Jste připraveni začít?

Skvělý zákaznický servis je vaší konkurenční výhodou. Kontaktujte nás již dnes, abyste si zajistili tento neocenitelný kurz pro vaši firmu, nebo si vyžádejte obsah přímo přizpůsobený vaší aktuální situaci a požadavkům. Čas od času nabízíme toto téma jako otevřený kurz, který umožňuje, aby se účastnil pouze jeden či více účastníků. Pro více informací nás kontaktujte.


Zůstaňme v kontaktu

Maxwell International s.r.o.
Korunní 2569/108
101 00 Praha
Česká Republika

Následuj nás