< Zpět

Welcome to the Maxwell International Client Zone.

Our goal is to transform your business.
We are passionate about helping companies to achieve their vision and goals in order to build cutting edge competence

< Zpět

This page provides internal tools and support for employees of Maxwell International.

Your username and password is required
to access these resources.

COVID-19: Strategie, jak překonat pandemickou krizi

Vzhledem k tomu, že krize způsobená koronavirem COVID-19 vytváří bezprecedentní nejistotu, je důležité, aby firmy přicházely s nápady, jak chránit a zvyšovat příjmy – a nesoustředili se na pouhé omezování nebo snižování nákladů. Schopnost růst skutečně oddělí lídry od smečky, až globální ekonomika opět vzroste.

Kontaktujte nás

COVID-19 zničil životy a živobytí spoustě lidem i firmám a pokračuje v mnoha komunitách po celém světě. Ačkoli plné důsledky pandemie nejsou zdaleka známé, je již jasné, že ekonomické důsledky jsou drastické. Post pandemický „nový normál“ bude vyžadovat revidovaná obchodní očekávání.

V posledních několika měsících společnosti po celém světě podnikaly rychlé a radikální kroky k řešení krize způsobené pandemií COVID-19. Když tyto změny nyní vyhodnocují, revidují dříve schválené rozpočty a přehodnocují aktivity, aby se zaměřily na ty, které generují tolik potřebné příjmy.

Koronavirus (COVID-19) ovlivňuje každou organizaci jinak – některé společnosti ukončí podnikání, jiné to zvládnou a budou v pořádku, některé z toho budou mít obrovský prospěch jednoduše díky druhu produktu nebo služby, kterou nabízejí.

Vzhledem k tomu, že krize způsobená koronavirem COVID-19 vytváří bezprecedentní nejistotu, je důležité, aby firmy přicházely s nápady, jak chránit a zvyšovat příjmy – a nesoustředili se na pouhé omezování nebo snižování nákladů. Schopnost růst skutečně oddělí lídry od smečky, až globální ekonomika vzroste, jak se nakonec stane.

V následujících měsících se poměrně výrazně ukáže, kdy majitelé či manažeři narazí na své limity. Velmi často setrvávají na svých původních metách a stávají se tak spíše přítěží pro organizaci. Není podstatné, jaký obrat dnes společnost generuje, zda 20 nebo 50 milionů a zda má dnes přetlak zakázek. Stačí, aby jeden z hlavních klientů přestal odebírat, což se dnes děje a dít bude a celá firma změnu neustojí.

Pro vedoucí prodeje, kteří uvažují o tom, jak reagovat, musí být péče o své lidi a zákazníky nejvyšší prioritou. I když zvládají tuto realitu, prodejní lídři se také musí přizpůsobit tomu, jak jejich organizace prodávají tváří v tvář novým zvyklostem zákazníků a zkouškám ekonomické doby. V mnoha ohledech jsou změny v chování zákazníků zrychlením digitálních trendů, které byly v pohybu před pandemickým hitem. Věříme, že jsme v digitálním inflexním bodě, kde budou obchodní transakce B2B vypadat zásadně odlišně od toho, co byly před pandemií.

Jakmile prodejní manažeři stabilizují okamžitou situaci, musí se soustředit na to, co bude zapotřebí k udržení dynamiky navzdory sociální distancování po celém světě a investování do oživení. Společnosti ve všech odvětvích mají příležitost vystoupit z krize jako vítězové.

Prodejní a obchodní ředitelé, zejména v oblasti B2B, určí, zda jejich společnost promění tuto krizi v příležitost.

Následujte níže uvedených pět kroků, které jsme definovali v Maxwell International, ke stabilizaci a navyšování prodejů a úspěšnému provedení vaší společnosti v těchto turbulentních časech:

Jak pomáháme společnostem zasaženým koronavirem:

Firemní vzdělávání a inspirace

Aby společnosti z krize COVID-19 vyšly silnější, měly by nyní začít rekvalifikovat své zaměstnance.

Více informací

 

Představte si krizi, která nutí zaměstnance vaší společnosti změnit způsob práce téměř přes noc. Navzdory počátečním obavám, že by tlak mohl být příliš velký, zjistíte, že tento nový způsob práce může být dlouhodobým plánem. To je to, co hledají lídři mnoha společností po celém světě, když reagují na krizi COVID-19.

Zaměstnanci napříč odvětvími musí přijít na to, jak se mohou přizpůsobit rychle se měnícím podmínkám, a společnosti se musí naučit, jak těmto pracovníkům přizpůsobit nové role a činnosti. Tato dynamika je více než jen vzdálená práce z home office. Jde o to, jak mohou lídři rekvalifikovat a posílit pracovní sílu, aby v pandemické éře dodali nové obchodní modely.

Aby společnost mohla čelit této výzvě, měla by vypracovat strategii talentů, která rozvíjí kritické digitální a kognitivní schopnosti zaměstnanců, jejich sociální a emoční dovednosti a jejich přizpůsobivost a odolnost. Nyní nastal čas, aby společnosti zdvojnásobily své rozpočty na vzdělávání a zavázaly se přeškolit. Rozvoj tohoto základního pilíře také posílí společnosti pro možná budoucí narušení, jako se tomu stalo u pandemie koronaviru.

Z minulých krizí víme, že společnosti musí jednat rychle, aby si vybudovaly potřebnou pracovní sílu.

Jsme specialisté na firemní vzdělávání a poradenství a pomáháme společnostem zdolávat náhlé výzvy a potřeby. Pomůžeme vám definovat oblasti rozvoje dovedností ve vašem týmu, vaší společnosti.

Dejte nám o sobě vědět a my se s vámi spojíme.


Outsourcing prodeje:
Prodej je naše VÁŠE
Ň

Naší vizí je růst prodeje a minimalizování stresu našich zákazníků.
Vytváříme prosperitu tím, že pomáháme společnostem prodávat jejich výrobky a služby. To je naše vášeň.

Více informací

 

V dnešním konkurenčním prostředí záleží na zkušenostech více než kdy dříve.
V Maxwelll International pomáháme společnostem v době nového normálu odlišit se tím, že vytváříme inovativní prodejní strategie, abychom pomohli znovu nastartovat obchodní růst našich klientů.

Outsourcing prodeje je pro společnosti způsob, jak zjednodušit složitou dynamiku prodeje prostřednictvím třetí strany. To vše za účelem urychlení transformace prodeje, výkonu prodeje a kontinuity prodeje.

Naše služby v oblasti outsourcingu prodeje:


Podpora prodeje & Sales Marketing

Jsme si dobře vědomi toho, že koronavirus změnil nákupní chování zákazníků a tím se změnilo také nákupní očekávání.
Pokud mají společnosti uspět v budoucnosti, musí umět na tyto změny reagovat a přizpůsobit své prodejní strategie i komunikaci se zákazníky.

Více informací

 

Naše jedinečná řešení jsou určená k tomu, aby poskytovaly správné informace, ekonomickou motivaci nebo efektivně zvyšovaly povědomí o uváděných produktech cílovému publiku.

  • Podpora prodeje
    Aktivní prodej, podpora prodeje – propagace v obchodě /ve venkovních prostorách, ukázky, vzorkování, spotřebitelské soutěže, promotions, instore komunikace, vývoj, design, výroba a instalace POSM, promo-prodejní týmy, ochutnávky atd.
  • Event marketing
    Kick-Off setkání, Uvedení produktů na trh, Teambuilding, Setkání prodejců, Konference
  • Social Selling
    Všichni jsou na sociálních sítích. V době karantény COVID-19 se do online prostoru přesunuli i ti největší oponenti. Chcete-li zůstat relevantní, musíte mít možnost pozitivně ovlivnit zkušenosti kupujících. Pokud nejste aktivní ve vzdělávání svých potenciálních zákazníků těmi správnými poznatky, obsahem a informacemi, vaši kupující prostě půjdou jinam.
    I když si můžete myslet, že vaši cílovou skupinu nelze najít (například proto, že vaše B2B funguje), každou osobu lze najít online.
    Sestavili jsme strategii sociálních médií, která oslovuje nejen vaši cílovou skupinu, ale také ji transformuje na zákazníky.

     

    Naše služby v oblasti social sellingu:

    • Strategie sociálních médií na míru
    • Obsahové kalendáře
    • Kampaně ostré jako břitva na sociálních médiích
    • Organický růst a engagement
    • Profesionální prezentace
    • Automatické umístění
  • Motivační programy
    Bonusový program, věrnostní program, spotřebitelská soutěž, věrnostní klub.
  • Ostatní služby
    Telemarketing, přímý marketing.


COVID-19: Podpora firemního Leadershipu

Krize Covid-19 je největším testem managementu a leadershipu – náhlý, dramatický, život ohrožující otřes, který zapříčinil, že všechny aspekty našeho každodenního života zůstávají nejisté. V této mimořádně stresující době se každý den prokazuje hodnota skvělého managementu a leadershipu.

Více informací

 

Pro mnoho organizací je pandemie koronaviru COVID-19 krizí, která je nesrovnatelná s jakoukoliv jinou, kterou zažili. Naléhavost reagovat nás všechny přinutila přehodnotit, jak žijeme a pracujeme, abychom mohli najít správný směr do nové reality.

Lídři se musí rychle orientovat, aby minimalizovali riziko pro své zaměstnance, komunity a obchodní aktivity. Každá firma potřebuje vidět, že investuje do správných schopností svých manažerů, kteří zvládnou přizpůsobit se novému normálu.

Naše služby pro Top management a management:

Řešení zákaznické angažovanosti

Prostřednictvím strategického poradenství, inovativních technologií a nejlepších řešení zákaznické angažovanosti pomáháme klientům navrhovat, budovat a provozovat jejich optimální zákaznické zkušenosti.

Kontaktujte nás

Pokud byste vy nebo vaše společnost chtěli jakoukoli podporu při návratu k novému normálu nebo poradit se o tom, jak by mohl vypadat plán obnovy, neváhejte a kontaktujte nás.

 
 

DOPORUČUJEME VÁM PŘEČÍST TAKÉ NÁSLEDUJÍCÍ:

Zůstaňme v kontaktu

Maxwell International s.r.o.
Korunní 2569/108
101 00 Praha
Česká Republika

Následuj nás